TÜRKİYE ÖZEL OKULLAR DERNEĞİ
Konferans Programı
Sevinç ATABAY
Sevinç ATABAY
Türk Eğitim Derneği Genel Müdürü
Sevinç ATABAY
  Sevinç ATABAY
Türk Eğitim Derneği Genel Müdürü

     

1980 yılında Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulunda göreve başlayan Sevinç Atabay 1991-1993 yılları arasında Eğitim Ataşesi olarak Chicago/ABD’de bulunmuş, Talim ve Terbiye Kurulu’nda Program Geliştirme Dairesinde, yabancı dil programlarının geliştirilmesi ve uygulanması, erken yaş dil öğrenim metodlarının geliştirilmesi gibi alanlarda görev yapmış ve Kitap Yazım Komisyonları’nda Başkanlık yapmıştır. 2000 yılından bu yana Avrupa Birliği Genel Sekreterliğinde Topluluk Programları Genel Koordinatörü olarak ve AB’nin eğitim politikalarının tanıtılması alanlarında çalışmış olan Atabay Talim ve Terbiye Kurulu Üyeliğinden ve AB Genel Sekreterliğinden 27 yıllık kamu hizmetinin ardından 2006 yılının Ocak ayında emekli olmuştur. Halen Türk Eğitim Derneği Genel Müdürü olarak görev yapan ve Avrupa Birliğinin anlaşılması için oluşturulan AB Takımının da üyesi olan Atabay’ın İngilizce öğretimi ve AB eğitim politikaları konularında yayınları vardır (e-Ülke-e-Avrupa 2005, Avrupa Birliği Eğitim Programları, Comenius-Okul Eğitimi, 6. Çerçeve Programı Türkiye’ye Ne Getirir?, Avrupa Birliğine Giriş Sürecinde Eğitim, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları, Avrupa Birliği Eğitim Politikaları). Evli ve bir çocuk annesidir.

Zafer  ÖZTÜRK
Zafer ÖZTÜRK
TÖZOK Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Zafer  ÖZTÜRK
  Zafer ÖZTÜRK
TÖZOK Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

     

Levent  YAZICI
Levent YAZICI
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü
Levent  YAZICI
  Levent YAZICI
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü

     

1988’de Erzurum Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği alanından mezun oldu. Öğretmenliğe devam ettiği 2000 yılında Malatya İnönü Üniversitesi’nde Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi, Teftişi ve Planlama alanında ikinci lisans eğitimini tamamladı. Yine aynı üniversitede 2006 yılında Eğitim Yönetimi alanında yüksek lisans eğitimini aldı.

1989-2011 yılları arasında farklı illerde öğretmenlik, eğitim yöneticiliği ve eğitim müfettişliği ve başkanlığı yaptı. İstanbul’da Eğitim Müfettişleri Başkanlığı görevini yürütürken 2012 yılında Tokat’a Milli Eğitim Müdürü olarak atandı. 2012-2018 yılları arasında Tokat Milli Eğitim Müdürlüğü görevini yaptı. 27 Ağustos 2018’de İstanbul Milli Eğitim Müdürü olarak atandı.

Prof. Dr. Yankı  YAZGAN
Prof. Dr. Yankı YAZGAN
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Prof. Dr. Yankı  YAZGAN
  Prof. Dr. Yankı YAZGAN
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

     

Dr. Neslihan  ZAPÇI
Dr. Neslihan ZAPÇI
Klinik Psikolog ve psikanalist
Dr. Neslihan  ZAPÇI
  Dr. Neslihan ZAPÇI
Klinik Psikolog ve psikanalist

     

Prof. Dr. Yusuf  ÇOTUKSÖKEN
Prof. Dr. Yusuf ÇOTUKSÖKEN
İstanbul Üniversitesi
Prof. Dr. Yusuf  ÇOTUKSÖKEN
  Prof. Dr. Yusuf ÇOTUKSÖKEN
İstanbul Üniversitesi

     

Yusuf ÇOTUKSÖKEN (Eskişehir 1947), araştırmacı yazar. İstanbul Üniversitesi
Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünü bitirdi (1970). Çeşitli liselerde
(Darüşşafaka, Saint-Joseph) ve üniversitelerde (İstanbul, Beykent, Maltepe, Yeditepe) Türk
dili ve edebiyatı dersleri verdi. Alanında 40 yakın kitabı, yüzlerce yazısı var : Türk Dili ve
Edebiyatı Terimleri Sözlüğü, Türkiye Türkçesinin Ekleri, Yazılı ve Sözlü Anlatım, Uygulamalı
Türk Dili, Türkçe Atasözleri, Türkçe Deyimler, vd.

Prof. Dr. Uğur  BATI
Prof. Dr. Uğur BATI
Araştırmacı/Yazar
Prof. Dr. Uğur  BATI
  Prof. Dr. Uğur BATI
Araştırmacı/Yazar

     

İletişim araştırmacısı, akademisyen ve yazar. Aralarında çok satanlar da olan 15 kitabın yazarı. Bu kitaplardan Reklamın Dili, Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları ve Markethink ya da Farkethink; 67 kadar üniversitede ders kitabı olarak okutuluyor.  Reklamın Dili, Markethink ya da Farkethink, Enneagram İle Kişilik Analizi ve Kendine İyi Bak, kategorilerinde en çok satan 10 D&R kitabı arasında. Harvard Business Review Türkiye köşe yazarı  Bloomberg Businessweek Türkiye köşe yazarı…  Grafik Tasarım Dergisi Yazarı BrandMap Köşe Yazarı  Milliyet.com.tr Köşe yazarı… Toplam 4 tane TEDx konuşmacısı. Birçok reklamcılık ödülü sahibi Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi  Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi

 Kariyerinde Telsim, Rumeli Telekom, Gode İstanbul, IMKB & Borsa İstanbul gibi markalarda üst düzey yöneticilikleri var. Yine kariyerinde Telsim, Vodafone, Beşiktaş JK, Hertz, Dalgakıran Kompresörleri, Türk Telekom, İMKB, Airfel, Sanko Holding, Doğa Koleji ve daha pek çok markanın marka danışmanlığı var, mevcut durumda da Shell başta olmak üzere 4 ayrı markanın marka danışmanı.  Sektörün en büyük derneği Reklam Yaratıcıları Derneği eski Başkan Yardımcısı ve Genel Sekreteri  Boğaziçi Üniversitesinde lisans eğitimini bitiren, Marmara Üniversitesi ve Yeditepe Üniversitesinde yaptığı 3 yüksek lisansın ardından Marmara Üniversitesi’nde doktorasını tamamladı ve LSU’da bulundu. Profesyonel kariyerinde pek çok ulusal ve uluslararası marka için reklamlar yazan ve stratejiler geliştiren ödüllü bir reklamcı olan Batı, Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını uzun yıllar yürütmüştür. Telsim, Rumeli Telekom gibi firmalarda marka uzmanlığı, Gode İstanbul’da yaratıcı yönetmenlik, son olarak da İstanbul Menkul Kıymetler Borsasından Borsa İstanbul’a geçiş sürecini marka tarafında yöneterek, 4 yıl boyunca kurumda marka ve kurumsal iletişim direktörlüğü görevlerinde bulunmuştur.  Mevcut durumda pek çok ulusal ve uluslararası markanın danışmanlığını da yapan Batı, kariyerinde Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi, Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi olarak bulunmuştur. Borsa İstanbul bünyesindeki Sürdürülebilirlik Endeksi, Kurumsal Yönetim Endeksi ve Özel Pazar gibi birimlerin kurulmasında da rol almış Uğur Batı, bugüne kadar Türkiye ve yutdışında 1000 üzerinde sunum gerçekleştirmiştir. Uluslararası pek çok üniversite ve konferansa eğitimci ve keynote speaker olarak katılmış, yıllar içerisinde CNN Türk, Star TV, Habertürk TV, Bloomberg TV, NTV ve TRT gibi televizyonlarda programlara katılımcı olarak yer almıştır.

Prof. Dr. Mustafa  ÖZCAN
Prof. Dr. Mustafa ÖZCAN
MEF Üniversitesi
Prof. Dr. Mustafa  ÖZCAN
  Prof. Dr. Mustafa ÖZCAN
MEF Üniversitesi

     

Prof. Dr. Mustafa Özcan 1968’de Mersin İlköğretmen Okulu’ndan mezun oldu. Dört
yıl ilkokul öğretmenliği yaptı. İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü Eğitim Bölümü’nden
1975’te mezun oldu. Öğretmen okulu öğretmeni, milli eğitim müdür yardımcısı,
rehberlik merkezi eğitim uzmanı ve eğitim enstitüsü öğretmen ve yöneticisi olarak
çalıştı. 1981’de Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi’nde Lisans ve Yüksek
Lisansını tamamladı. Aynı üniversitede 1982’de doktora’ya başladı ve araştırma
görevlisi oldu. 1988’de doktora çalışmasına devam etmek üzere Amerika’da the
University Iowa’da eğitime başladı. Doktora tezinde öğretmen performansının
artırılmasına ilişkin bir teori (Improving Teacher Performance) geliştirdi. 1992’de
Clarke University Eğitim Fakültesi’nde öğretim üyesi oldu. 2000 yılında Rhode Island
College Eğitim Bölümüne öğretim üyesi olarak geçti. Amerika’da toplam 22 yıl
öğretim üyesi olarak çalıştıktan sonra Türkiye’ye döndü. Bir süre Gazi
Üniversitesi’nde çalıştı. TED Üniversitesi, Bahçeşehir Üniversitesi ve Burdur Mehmet
Akif Ersoy Üniversitesi’nde öğretmen eğitimi alanında danışmanlık yaptı, raporlar
hazırladı. Uzmanlık alanları OKULDA ÜNİVERSİTE (Bir Öğretmen Eğitimi Modeli),
DERSDEM (Dersleri ve Değerleri Deneyimle Öğrenme Modeli) ve ÇOK KÜLTÜRLÜ
TOPLUMDA EĞİTİM’dir (Multicultural Education). Öğretmen eğitimi alanındaki ilk
kitabı Bilgi Çağında Öğretmen 2011’de TED yayınlarından çıktı. Aynı alandaki ikinci
kitabı Okulda Üniversite: Türkiye’de Öğretmen Eğitimini Yeniden Yapılandırmak İçin
Bir Model Önerisi 2013’te TÜSİAD tarafından yayınlandı. Mayıs 2014’ten bu yana
MEF Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı olarak görev yapmakta ve geliştirmiş
olduğu OKULDA ÜNİVERSİTE (University within School) ve DERSDEM modellerini
burada uygulamaktadır. Yurt içinde ve yurt dışında bir çok konferansa davetli
konuşmacı olarak katıldı, bildiriler sundu ve makaleler yayınladı.

Mustafa  BALKAŞ
Mustafa BALKAŞ
Eğitim Danışmanı
Mustafa  BALKAŞ
  Mustafa BALKAŞ
Eğitim Danışmanı

     

Meslek hayatına 1981 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde Araştırma Görevlisi olarak başladı. Yüksek lisansını
tamamladıktan sonra, 1988 yılına kadar ODTÜ’de Öğretim Görevlisi olarak çalıştı. Koç Özel Lisesi’nin kurucu ekibinde 10 yıl süre ile öğretmen, bölüm başkanı, CAS koordinatörü, The Duke of Edinburgh’s Award programı koordinatörü, IB koordinatörü ve Lise Müdürü olarak görev yaptı. Koç Özel Lisesi’nde CAS koordinatörü olarak görev yaptığı yıllarda, Tepeören Köyü Cemil Türker İlköğretim Okulu’nda okuyan öğrencilere, Koç Özel Lisesi öğrencilerinin bilgisayar, İngilizce ve matematik dersleri verdiği, Türkiye’nin
öğrencilere yönelik olarak organize edilen ilk sosyal sorumluluk programını başlattı ve programı 1998 yılına kadar yürüttü. Boston Üniversitesi ve PTC tarafından düzenlenen Uluslararası Okul Liderliği programı ve Harvard Üniversitesi tarafından düzenlenen öğrenmede evrensel tasarım atölye
çalışmalarının da dahil olduğu çok sayıda ECIS ve IB konferansına katıldı. ENKA Okulları’nda Kurucu Ortaokul ve Lise Müdürü ve Enka Spor Kulübü Yönetim Kurulu üyesi olarak 9 yıl süreyle görev yaptı. Bu süre içinde Enka
Okulları Lise Erkek Tenis Takımı, Okullar Dünya Şampiyonası’nda (ISF) Dünya 3. oldu. 1996 yılından bu yana Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK)
üyesidir. 1996 – 1998
yılları arasında TMOK
Eğitim ve Ulusal

Olimpik Akademi
komisyonu üyesi
olarak görev yaptı.
2010 – 2013 yılları
arasında Tohum Otizm
Vakfı’nda OÇEM
Projeleri
Koordinatörlüğü ve
Yönetim Kurulu
danışmanlığı
görevlerinde bulundu.
Aynı yıllarda, Avrupa
ülkelerinde matematik
ve teknolojiye öğrenci
ilgisini artırmak amacı
ile yürütülen ve
Sabancı Vakfı’nın
partneri olduğu bir
Avrupa Birliği projesi
olan Ingenious’un
Ulusal Koordinatörlüğü
görevinde bulundu.
Mustafa Balkaş, halen
ALKEV, HİSAR ve İELEV
Okulları’nda eğitim

danışmanı, öğretim
koçu ve tasarım
yoluyla anlama ve
öğrenmede evrensel
tasarım uzmanı olarak
görev yapmaktadır.
YDY Eğitim Araştırma
ve Danışmanlık’ta,
eğitim danışmanı, Okul
Liderliği Akademisi
(OLA®) programı
tasarımcısı ve eğitimci
olarak görev
yapmakta, eğitim
kurumlarına yönelik
olarak yürütülmekte
olan projelerde yer
almaktadır.

Bager  AKBAY
Bager AKBAY
Bager  AKBAY
  Bager AKBAY


     

Bager Akbay, erken yaşta pozitif bilimlerle uğraşmaya başladı. 1991 yılında Atatürk Fen Lisesinde, yüksek matematik ve programlama ile dolu üç yılın ardından kazandığı eğitim bursu sayesinde bir sene Tokyo’da okudu. İstanbul’a döndükten sonra İTÜ Matematik Mühendisliği’ne girdi. Linux ile tanıştığı okulunda, bir yandan güvenlik, ağ ve programlama üzerine çalışırken bir yandan Kara Tiyatro adlı amatör bir tiyatro grubunda oyunculuk yapmaya ve kukla oynatmaya başladı. Tiyatro deneyiminin verdiği güç ile, okulu bırakıp tasarım okumak için, Yıldız Teknik Üniversitesi’ne geçti. Programlama ile tasarımın ilişkisini keşfettiği bu yıllarda sektöre atıldı ve bir çok ajans için etkileşimli içerikler üretmeye başladı.

Mezun olur olmaz, kendi bölümünde öğretim görevlisi olarak çalışmaya başladı. 4 yıllık eğitimcilik deneyiminin ardından, Avusturya’ya dijital sanat okumaya gitti. Fiziksel etkileşim, yapay zeka ve sanat üzerine bir çok çalışma yaptı. Kızının doğumu vesilesiyle Türkiye’ye döndü ve eğitimcilik kariyerine devam etme kararı aldı. 4 sene boyunca, eğitimciliğin yanı sıra, sanat ve danışmanlık yaptı.

Yoğun bir dönemin ardından yerel biri olmaya karar verdi ve Kadıköy Yeldeğimeni’nde, projelerini hayata geçirebilmek için arkadaşlarıyla beraber bir atölye açtı.

Neslihan  YAKAL
Neslihan YAKAL
Neslihan  YAKAL
  Neslihan YAKAL


     

Berrin  NALCI
Berrin NALCI
Eğitim Yöneticisi
Berrin  NALCI
  Berrin NALCI
Eğitim Yöneticisi

     

1962 yılında doğan Berrin Nalcı, ilk ve orta öğrenimini İstanbul’da  tamamladı, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Resim-Grafik Bölümünden  1984 yılında mezun oldu.

             İstanbul’da Özel Kolejlerde Sanat Tarihi ve Görsel Sanatlar öğretmenliği yaptı.  Halen Özel Doğan Kolejinde İlköğretim Müdürlüğü görevine devam ediyor. TKY  Kurum Temsilciliği Eğitimi, Özdeğerlendirme-İyileştirme Takım Çalışmaları Eğitimi, İletişim Yönetimi Eğitimi, Sınıf Rehberlik Programları Eğitimlerini aldı.

      Eğitimciliğin yanı sıra Resim çalışmaları yapıyor. Karma Sergilerde çalışmaları sergilendi. Çalışmalarında’’ Deniz ‘’temasına ağırlık veriyor. Resim çalışmaları yanı sıra kısa öyküler  yazıyor.

Nurhan  ÜNLÜGİL
Nurhan ÜNLÜGİL
Resim Öğretmeni
Nurhan  ÜNLÜGİL
  Nurhan ÜNLÜGİL
Resim Öğretmeni

     

MÜAEF resim öğretmenliği bölümünü bitirdi (1980/1984).Halen  İÜAUZEF SOSYAL HİZMETLER bölümüne  devam etmekte.1985’ de   devlet okullarında    göreve başladı.

 

        2005 yılında emekli oldu, 2009 yılında Özel Doğan Koleji / görsel sanatlar öğretmeni olarak çalışmaya başladı. Halen görevine devam ediyor.

 

        İşaret Dili Eğitimi, İçerik Editörlüğü Eğitimi, Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi, Altı Şapka Düşünme Eğitimlerini aldı

Serdar  KILIÇ
Serdar KILIÇ
Eğitmen
Serdar  KILIÇ
  Serdar KILIÇ
Eğitmen

     

Henüz 12 yaşında iken dedesi ile birlikte kurt izlerini takip etmeye başladı, hikayelerini dinledi, nerede ve nasıl yaşadıklarını öğrenmeye başladı. Kurtlar hakkında bir çok kitap ve makale okudu, belgesel ve filmler izledi. Spor kariyeri devam ederken hep bir ayağı doğadaydı, hayatının neredeyse üçte birini doğada geçirdi. Doğayı ve toprağı tanıdıkça onu daha da sevdi. Üzerine basmaya bile kıyamadığını söyler. 20'li yaşların sonunda "Wolftrack" şirketini kurdu, 2008 yılı sonuna kadar 8.000'in üzerinde orta ve üst düzey çalışana; liderlik, grup dinamikleri, iletişim ve motivasyon ağırlıklı eğitimler verdi. 2000 senesinde Türkiye'deki ilk 8-16 yaş çocuklar için 'Serüven ve Doğa Sporları Kampı'nı kurdu.

AKADEMİK VE SPORTİF EĞİTİMLER

ODTÜ Jeoloji Mühendisliği'nde eğitimine devam ederken Beden Eğitimi ve Spor Bölümüne geçerek 1995 yılında mezun oldu.

Spor Organizasyonu ve Yönetimi üzerine yüksek lisans yaptı.

Egzersiz Fizyolojisi, Sporcu Beslenmesi ve Sağlığı konularında eğitim ve sertifikalı eğitimlerini tamamladı.

1976-1979 Mukavemet kayağı "Cross Country" kayak eğitimi aldı ve hala ilgilenmekte.
1980-1989 Temel Hayatta Kalma Eğitimleri, Kampçılık ve İzcilik Faaliyetlerinde bulundu.
1990-1991 Temel Dağcılık Eğitimleri gördü ve o yıldan beri yurt içinde ve yurt dışında bir çok tırmanış gerçekleştirdi.
Bunlardan bazıları;

-Türkiye' de; Kaçkarlar (Rize-Artvin-Erzurum) birçok kez yaz-kış tırmanışı, Demirkazık, Kaldı, Alaca (Niğde), Medetsiz (Tarsus), Ilgaz (Kastamonu), Ağrı (D.Beyazıt), Erciyes (Kayseri), Sultandağı (Afyon), Dedegöl (Isparta) Işık Dağı (Çerkeş-Çankırı), Köroğlu (Bolu), Soğanlı dağları (Bayburt), Spil dağı (Manisa), Mercan Dağları (Erzincan-Tunceli)

-Yurt Dışında; Mt. Kinabalu (Borneo), Mt Cook (Southern Alps-New Zealand), Mt Tronador (Patagonia-Argentina), Mt Tubkal (Atlas Morocco), Elbruz (Georgia), Alpamayo (Peru, Tien Shan (Kırgızistan-Tacikistan), Fitz Roy (Patagonia Argentina), Denali (Alaska).

Akıntılı ve Durgun Su Kanosu, Rafting, Kayaking Eğitimi (Dalaman, Çoruh Nehirleri)
Navigasyon ve Orienteering Eğitimleri.
Dağ Bisikleti (MTB), Heli-Kayak, Kaya ve Buz Tırmanışı, Mukavement Binicilik, İz Takibi konularında eğitimli ve deneyimli.
Bröveli İlk Yardım ve Cankurtarma Eğitimi.
Altın Eğitmen Cankurtaran (Sualtı Sporları, Su Kayağı ve Paletli Su Sporları Federasyonu)
Arama ve Kurtarma Eğitimi

Nilüfer  DEVECİGİL
Nilüfer DEVECİGİL
Yetişkin ve Oyun Terapisti
Nilüfer  DEVECİGİL
  Nilüfer DEVECİGİL
Yetişkin ve Oyun Terapisti

     

Amerika Claremont Colleges’da üniversite eğitimi alan Devecigil; üç yıllık psikoloji mastırını yine Amerika’da Naropa Üniversitesi’nde “Ben Ötesi Psikoloji” (Transpersonal Counseling Psychology) üzerine tamamladı. Gestalt, somatik deneyimleme yaklaşımlarla psikolojiye yaklaşan Devecigil, eğitimi süresince Experiential Play Therapy (Deneyimsel Oyun Terapisi) yaratıcıları Carol ve Byron Norton, travma uzmanlığıyla tanınan Pat Ogden gibi konusunda öncü terapistlerle çalışma imkânı buldu. Almanya’da Diane Poole Heller ile Somatik Deneyimleme eğitim ve çalışmalarına katıldı. Naropa eğitimi süresince meditasyon, mindfulness eğitimleri aldı.

Ayrıca Amerika’da University Of Michigan’dan Mindfulness temelli Bilişsel Terapi (MBCT) sertifikası (eğitimcinin eğitimi) ve NewYork Omega Merkezinden Mindfulness temelli Stres Azaltma (MBSR) eğitim sertifikası aldı. Devecigil, her sene 2 ile 10 gün arasında değişen mindful inziva çalışmaları için yurtdışında çeşitli programlara katılmaya devam etmektedir. Türkiye’degerek kurumlara gerekse açık olarak katılımcılara ebeveynlik eğitimleri yanı sıra mindfulness eğitimleri ve grup çalışmaları da yapmaktadır. Hthayat bünyesinde ebeveynlik yazıları yayınlamakta, Doğan Egmont grubunun Anne Baba Akademisi yayınlarına danışmanlık yapmakta ve ayrıca bu kitapların önsözlerini yazmaktadır.

Arzu  ATASOY
Arzu ATASOY
Örav Eğitim Danışmanı
Arzu  ATASOY
  Arzu ATASOY
Örav Eğitim Danışmanı

     

Doç. Dr. Tuncay  AKÇADAĞ
Doç. Dr. Tuncay AKÇADAĞ
Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi
Doç. Dr. Tuncay  AKÇADAĞ
  Doç. Dr. Tuncay AKÇADAĞ
Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi

     

12 Yıl Milli Eğitim Bakanlığı’nın okullarında sınıf öğretmenliği, müzik öğretmenliği, rehber öğretmenlik
yaptı. 1998-2004 yılları arasında Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü’nde eğitim
uzmanlığı ve komisyon başkanlıkları, kalite yönetimi birim sorumlusu ve yöneticilik görevlerinde
bulundu. Ondokuzmayıs Üniversitesi’nde ilköğretim Bölümü, Sınıf Öğretmenliği ve Okul Öncesi
Öğretmenlik Ana bilim Dallarında 4 yıl süreyle öğretim üyesi olarak görev yaptı. Öğretmen Akademisi
Vakfı’nda uzman eğitici olarak, “Öğrenen Lider Öğretmen”, “Eğitim Yöneticilerini Geliştirme Projesi”,
“Eğiticinin Eğitimi” projelerinde yurdun tüm illerinde öğretmen, okul yöneticisi ve eğitim
denetçileriyle pek çok sayıda eğitimleri tasarladı ve gerçekleştirdi. University of Lower Silesia,
Wroclaw, Poland. “Reinforcing Positive Behaviors in the Class Environment-How the Became a
Proactive Communicator - Circles of Rewards: Strategies for Using Rewards and Reinforces -
Responding to Misbehaviors” konularında dersler vermiştir.
Etkili Sınıf Yönetimi, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi kitaplarında bölüm yazarlıkları, İyi
Öğretmen Doğru Okul adlı kitabı bulunmaktadır.
Sınıf Yönetimi (Sınıfta Kural Koyma, Sorun Davranışların Yönetimi, Ölçme ve Değerlendirme, Müfredat
Hâkimiyeti ve Ders Tasarlama, Sınıfta Pekiştireçlerin Kullanımı,  Öğretmenin Yöneticilik ve Liderlik
Becerileri),Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi, İletişim Becerileri, Öğretim Liderliği Temelli Okul
Modelleme, Alternatif Eğitim Modelleri, Farklılaştırılmış Eğitim, Farklılaştırılmış Denetim, Örgüt
Psikolojisi, Eğiticinin Eğitimi-Yetişkin Eğitimi gerçekleştirdiği bazı eğitimlerin başlıklarıdır.

Nesteren  GAZİOĞLU
Nesteren GAZİOĞLU
Maltepe Üniversitesi
Nesteren  GAZİOĞLU
  Nesteren GAZİOĞLU
Maltepe Üniversitesi

     

Prof. Dr. Kadir  ÖZER
Prof. Dr. Kadir ÖZER
Psikoterapist ve Uluslararası Final Üniversitesi
Prof. Dr. Kadir  ÖZER
  Prof. Dr. Kadir ÖZER
Psikoterapist ve Uluslararası Final Üniversitesi

     

A. KADİR ÖZER (Prof. Dr.) lise eğitimini Darüşşafaka Lisesinde tamamladıktan sonra,
Hacettepe Üniversitesi Psikoloji bölümünden lisans diploması aldı (1975); Fulbright burslusu
olarak, University of South Florida’dan klinik psikolojide Master (1978) ve Doktora (1982)
derecelerini aldı. 1984’de yurda dönene kadar Annapolis Sağlık Merkezinde Psikoloji Servis
Direktörlüğü yaptı. Boğaziçi Üniversitesi’nde bir yıl tam zamanlı öğretim görevlisi olarak
çalıştı. Uzun yıllar kurucusu olduğu ANLAM Davranış Düşünce Değişim ve Eğitim Merkezi Ltd.
çatısı altında, psikoterapi çalışmalarının yanı sıra, yönetimsel işlevlerle ilgili eğitim seminerleri
ve grup çalışmaları, kalitatif tüketici, iş doyumu ve kurum kimliği araştırmaları ve eleman
seçimi danışmanlığı yaptı. İstanbul, Boğaziçi, Marmara, Bilgi Üniversitelerinde yarı zamanlı
dersler verdi. 2004-2012 yılları arasında Doğuş Üniversitesi’nde Klinik Psikoloji Lisansüstü
Programlar Koordinatörlüğü yaptı. Halen, ANLAM Psikolojik Danışma Merkezi çatısı altında
psikoterapi ve eğitim çalışmalarını sürdürmekte ve Uluslararası Final Üniversitesi Psikoloji
bölümünde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.


 Kitapları;
BEN Değeri Tiryakiliği: Duygusal Gerilimle Baş Edebilme (Agora Kitaplığı, 18.Basım),
Kaygı: Sınanma Duygusuyla Baş Edebilme (Agora Kitaplığı,7.Basım,2017),
İletişimsizlik Becerisi (Sistem Yayıncılık 2012,11.Basım),
Rorschach: Bütünleyici Sistem (Agora Kitaplığı, 4.Basım, 2018)
Gerçekçi Yönetişim: Bir lider/yöneticilik modeli (Sistem, 2003,3.Basım)
Üç Psiko”lojik” Soru (Agora Kitaplığı, 8.Basım,2017),
İnsana Dair: Az ve Öz (Sistem Yayıncılık, Haziran, 2006)
Çocuklar Bizden, Biz Çocuklardan Öğrenirken (Sistem, 2008)
Rorschach: Bütünleyici Sistem Vaka Yorumları (Nobel, 2012)
Var Olmak Cesaret İster (Remzi Yayınevi, 3.Basım,2017)
Ayşe ve Ailesi Sınava Hazırlanıyor (Remzi Yayınevi, 2013)
Kişiliklerimizle Var Olmak, Agora Kitaplığı, 2.Basım, 2018 (Başlık değişikliği ile)
Bir Kıvılcım Lazım: Gelişmek için Değişim (Remzi Yayınevi, 2017)